ביקורת על Webgate אחסון אתרים / וובגייט פתרונות אינטרנט בע"מ

מאפיינים כלליים

חברת Webgate אחסון אתרים הוקמה ב – 2002 ומספקת שירותי אחסון אתרים בזול ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים קטנים-בינוניים.

הזמן עכשיו חבילת אחסון אתרים ב - Webgate ותוכל לקבל 10% הנחה בלעדית לקוראי מדריך Webhosts !

ביקורת על Webgate אחסון אתרים / וובגייט פתרונות אינטרנט בע"מ

וובגייט פתרונות אינטרנט בע"מ מקבוצת אינטרנט לעם בע"מ, מציעה מגוון רחב של שירותי אחסון אתרים בעלויות נמוכות במיוחד. בין השירותים המרכזיים שוובגייט מספקת ניתן למצוא אחסון אתרים שיתופי על גבי שרתי לינוקס או שרתי חלונות (Windows), שרתים וירטואליים, אחסון ריסלר ורכישת תעודות SSL.

שרתי חברת Webgate אחסון אתרים ממוקמים בחוות השרתים של בזק בינלאומי, פתח תקווה, ישראל. חברת Webgate נרכשה על ידי חברת Sweethome ומשתמשת למעשה כאופציה זולה יותר מול חברת האם. כיום, אתרי הקבוצה מאחסנים יותר מ – 5,000 אתרים בישראל.

מחירי אחסון בחברת Webgate

העיקרון המנחה של Webgate הוא ליצור חבילות אחסון אתרים זולות אשר יכולות להספיק לכל אחד. בפועל, רוב החבילות של Webgate מתאימות לבעלי אתרים מתחילים, עסקים קטנים ובלוגרים אשר כותבים בלוג קטן בישראל.

רוב החבילות של Webgate הן זולות מאוד ביחס לחברות אחסון אתרים דומות בישראל/בעולם אך החיסרון המשמעותי הוא בשטח האחסון הקטן מאוד. החבילה הקטנה של Webgate נקראת Linux-Starter והיא כוללת כ – 100MB שטח דיסק ו – 10GB תעבורה חודשית. חבילת האחסון הבסיסית של Webgate נמכרת ב – 9₪ לחודש בהתחייבות לשנה (המחיר כולל מע"מ).

החבילה הבסיסית של Webgate כוללת 3 תיבות דואר אלקטרוני, סאב דומיינים ללא הגבלה ומאפשרת לבצע התקנה של אתר בודד (החבילה המתקדמת יותר מאפשרת התקנה של 5 אתרים במקביל).

אין ספק שבהשוואה למחיר ממוצע של 40 ₪ בחברות אחסון אתרים דומות ברמת השירות/ביצועים חברת Webgate היא זולה הרבה יותר, אך הוזלה זו באה על חשבון כמות המשאבים הניתנים ללקוח.

אמינות חברת Webgate

Webgate הוקמה במהלך 2002 ונרכשה לפני מספר שנים על ידי חברת Sweethome וקבוצת אינטרנט לעם בע"מ. רמת הביצועים, התמיכה והשירות של הקבוצה היא גבוהה במיוחד בהשוואה לחברות אחסון אתרים בישראל ובעולם – אתה יכול להיות שקט כאשר אתה מאחסן את הנתונים שלך בחברה זו.

פאנל ניהול חברת Webgate

על גבי שרתי חברת Webgate אשר מבוססים על לינוקס מותקן פאנל ניהול מסוג cPanel ועל גבי שרתי החברה אשר מבוססים על חלונות (Windows) מותקן פאנל ניהול מסוג Plesk.

בנוסף לאפשרויות הניהול הקיימות ב – Plesk/cPanel, חברת וובגייט מאפשרת לכל לקוח לגשת למרכז לקוחות אישי בו ניתן להתעדכן על מצב השרתים, לקבל תמיכה טכנית באמצעות מערכת סימניות/דואר אלקטרוני או לקבל מידע על חיובים/חשבוניות בעבר ובעתיד.

תמיכה טכנית חברת Webgate

צוות התמיכה הטכנית של Webgate זמין לשיחות טלפוניות במהלך שעות העבודה המקובלות בישראל, 18:00 – 09:00. במקרים דחופים או במצבי חירום אשר דורשים טיפול דחוף, ניתן להתקשר למוקד אשר מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

התמיכה הטכנית של וובגייט ניתנת בשיחת חינם בטלפון, דואר אלקטרוני, בצ'ט מקוון או דרך מערכת כרטיסיות חכמה תחת מרכז הלקוחות האישי שלך.

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
34989 based on 846 votes
Brand Name
Webgate
Product Name
Webgate אחסון אתרים
Price
ILS 9
גש לאתר החברה

ביקורת Webgate - סיכום יתרונות וחסרונות

יתרונות

  • קיימת משנת 2002 חברת אחסון אתרים ותיקה בישראל
  • חבילות אחסון אתרים על גבי שרתי לינוקס וחלונות (Windows)
  • חבילות אחסון אתרים זולות מאוד, החל מ - 9₪ לחודש
  • הקישור הנ"ל מקנה ללקוחות שהגיעו דרך Webhosts, הנחה של 10% על כל חבילות האחסון בהתחייבות לשנתיים. בנוסף, במידה ואתה עובר מספק אחסון אתרים אחר תוכל לקבל עוד 3 חודשי אחסון במתנה !

חסרונות

  • חבילות האחסון הבסיסיות מאפשרות שטח אחסון קטן מאוד של 100MB בלבד
  • חבילות האחסון הבסיסיות מאפשרות אחסון של דומיין בודד, רק מהחבילות המתקדמות ניתן לאחסן מספר דומיינים (5 ויותר)
גש לאתר החברה