אחסון אתרים זול – האם זו באמת מציאה?

אחסון אתרים זול הוא כמו תכשיט זהב נוצץ שמתגלה כחיקוי זול, לא סתם מזהירים אותנו תמיד כי "זול הוא בסופו של דבר יקר".

פעמים רבות, אנחנו חושבים שמצאנו את המציאה הגדולה, אך למרבה ההפתעה ברגע שאנחנו נכנסים לבית המוצר מחליט להתפרק במקרה הטוב או לא לעבוד כלל במקרה הרע.

רוב עסקאות האחסון הזולות מתגלות בסופו של דבר כאכזבה גדולה. אם זאת למזלנו ניתן להתגונן מרוב חברות האחסון הגרועות על ידי זיהוי של 4 מלכודות נפוצות. 4 המלכודות הנפוצות הן :

  1. אחסון "ללא הגבלה" – בדרך כלל, חברות אחסון זולות מבטיחות אחסון "ללא הגבלה". אחסון ללא הגבלה ?! – אין חיה כזאת. חברת האחסון מוגבלת במקום כמו כל חברת אחסון אחרת.בדרך כלל, חברות אחסון המציעות לך אחסון ללא הגבלה, מכסות עצמן על ידי הסכם שימוש שכולל סעיף בו הם שומרות לעצמן את הזכות לדחות כל לקוח פוטנציאלי או קיים בטענה של "שימוש יתר במשאבי השרת". במידה ובכל זאת אתה מעוניין לרכוש מחברה שכזו, עליך לבדוק עם חברת האחסון מה ההגדרה שלהם ל"שימוש יתר" ומה קורה במצב שכזה.
  2. תנאי תשלום – היזהר מחברות אחסון אשר מקבלות תשלום אך ורק באמצעות PayPal, צ'קים אישיים, העברה בנקאית או מזומן. רוב הסיכויים, שחברת האחסון לא מתכנן להשאר בסביבה לזמן רב. חברות אחסון מקצועיות מקבלות כרטיסי אשראי ( ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס וכדומה ) בנוסף לאפשרויות התשלום האחרות. כרטיסי אשראי בינלאומיים מגנים עליך הרבה יותר מפני הונאות, אי הספקת השירות וחברות אחסון מפוקפקות.
  3. הגבלות אחסון – חברות אחסון זולות המצהירות על אחסון ללא הגבלה, בדרך כלל מגבילות אותך בגודל הקבצים שבאפשרותך להעלות לשרת, נפח התעבורה היומית ובמקרים מסויימים אפילו במספר הגולשים. הגבלות שכאלה יכולות לפגוע בעסק או באתר שלך באופן קשה מאוד.
  4. אחסון אתרים בדולר – חנויות הכל בדולר משגשגות בעולם, לצערנו לשוק האחסון הן לא מתאימות. תחזוקה של שרתים, רכישת ציוד לשרתים ותמיכה טכנית בלקוחות עולה כסף, לפעמים הרבה מאוד כסף. חברות אחסון הגובות עלות חודשית של דולר או פחות מכך, פשוט לא יכולות לשרוד לאורך זמן.

לסיכום, כפי שאנחנו רואים "לא כל הנוצץ זהב הוא". חברת אחסון אתרים זולה לא תוכל לספק לך זמינות גבוהה, שירות ותמיכה טכנית בעת הצורך. בסופו של דבר, חיסכון של כמה דולרים יכולים לעלות לך בזבוז של זמן, אנרגיה ואולי הכי חשוב כסף רב!