ביקורת Sweethome אחסון אתרים / סוויטהום אינטרנט

מאפיינים כלליים

חברת Sweethome אחסון אתרים הוקמה ב – 1998 ומעניקה פתרונות מלאים לאחסון אתרים על גבי שרתי לינוקס או חלונות, שרתים וירטואליים (VPS) ופתרונות מחשוב ענן מתקדמים.

הזמן עכשיו חבילת אחסון אתרים ב - Sweethome ותוכל לקבל 15% הנחה בלעדית לקוראי מדריך Webhosts !

ביקורת Sweethome אחסון אתרים / סוויטהום אינטרנט

חברת Sweethome אחסון אתרים הוקמה ב – 1998 ומעניקה פתרונות מלאים לאחסון אתרים על גבי שרתי לינוקס או חלונות, שרתים וירטואליים (VPS) ופתרונות מחשוב ענן מתקדמים.

שרתי חברת Sweethome אחסון אתרים ממוקמים בישראל בחוות השרתים של בזק בינלאומי. אחד היתרונות בעבודה מול Sweethome הוא בעבודה מול מקצוענים אמיתיים. כיום, Sweethome מאחסנת יותר מ – 5000 אתרים בישראל בענן הפרטי שלה.

מחירי אחסון בחברת Sweethome

טווח המחירים של Sweethome הוא יקר יותר מהחברות הבינלאומיות אשר מסוקרות באתר (כמו כל החברות הישראליות). בהשוואה לחברות אחסון אתרים בישראל, המחירים של Sweethome סבירים מאוד במיוחד כאשר בודקים את התמורה (שטח דיסק/תעבורה).

החבילה הקטנה של Sweethome על גבי שרתי לינוקס נקראת Linux-Private, היא מכילה כ – 1GB שטח דיסק ו – 100GB תעבורה חודשית עם אחסון דומיינים ללא הגבלה. חבילת האחסון הבסיסית של Sweethome נמכרת ב – 39₪ לחודש בהתחייבות לשנה (המחיר כולל מע"מ).

החבילה הקטנה של Sweethome על גבי שרתי חלונות (Windows) נקראת Windows Private, היא מכילה כ – 1GB שטח דיסק ו – 100GB תעבורה חודשית עם הגבלה של עד 10 דומיינים בחשבון. חבילת האחסון הבסיסית של Sweethome נמכרת ב – 69₪ לחודש בהתחייבות לשנה (המחיר כולל מע"מ).

כל החבילות כוללות תיבות דואר אלקטרוני ללא הגבלה, ניהול סאב-דומיינים ללא הגבלה, מסדי נתונים ללא הגבלה וגיבוי יומי לשרת.

אמינות חברת Sweethome

Sweethome היא מהחברות הותיקות ביותר בישראל, יוסטין גרינדאה, כיום המנהל הטכנולוגי של Sweethome, הקים את החברה עוד בשנת 1998 ומאז מארח על גבי שרתי החברה לקוחות כמו תנו לחיות לחיות, קונספציה ורשת הבלוגים "רשימות".

Sweethome מעניקה ללקוחות חדשים (30 ימים ראשונים לשירות) אפשרות להחזר כספי מלא בהתאם לתנאי השימוש.

פאנל ניהול חברת Sweethome

חברת Sweethome משתמשת בפאנל ניהול מסוג cPanel על גבי שרתי לינוקס ופאנל ניהול מסוג Plesk על גבי שרתי חלונות (Windows). שני הפאנלים טובים מאוד ומאפשרים למשתמש לנהל בצורה נוחה תיבות דואר, מסדי נתונים, דומיינים וכדומה.

בנוסף, סוויטהום מעניקה לכל לקוח גישה למרכז הלקוחות אשר מאפשר לו לקבל חשבוניות, לקבל תמיכה באמצעות מערכת כרטיסיות/דואר אלקטרוני פנימי ודיווחים כלליים מצוות האתר.

תמיכה טכנית – חברת Sweethome

Sweethome מאפשרת לקבל תמיכה טכנית במהלך שעות העבודה המקובלות בישראל, 18:00 – 09:00. במידה ויש מצב חירום כלשהו, ניתן להתקשר למוקד אשר מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. התמיכה הטכנית של סוויטהום ניתנת בשיחת חינם בטלפון, דואר אלקטרוני, בצ'ט מקוון או דרך מערכת כרטיסיות חכמה תחת מרכז הלקוחות.

גש לאתר החברה

ביקורת Sweethome - סיכום יתרונות וחסרונות

יתרונות

  • חברה ותיקה, קיימת משנת 1998
  • חבילות אחסון אתרים על גבי שרתי לינוקס וחלונות (Windows)
  • פתרונות מחשוב ענן מתקדמים לעסקים
  • הקישור הנ"ל מקנה ללקוחות שהגיעו דרך Webhosts, הנחה של 15% על כל חבילות האחסון. בנוסף, במידה ואתה עובר מספק אחסון אתרים אחר תוכל לקבל עוד 3 חודשי אחסון במתנה !

חסרונות

  • כתוצאה ממבנה שוק האחסון בישראל, מחירי האחסון בסוויטהום יקרים יותר בהשוואה לחברות בינלאומיות (בהשוואה מול חברות אחסון מתחרות בישראל, מחירים סבירים מאוד)
גש לאתר החברה