ביקורת חברת אחסון Lunarpages

מאפיינים כלליים

חברת Lunarpages נוסדה בשנת 2000 כאשר חברת Add2Net החליטה להרחיב את שירותי אחסון האתרים שהיא מציעה ללקוחתיה.

מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון Aff15off ותוכל לקבל 15% הנחה על העלות הכוללת.

ביקורת חברת אחסון Lunarpages

בדיקות ניטור זמינות שרתי Lunarpages. הגרף מתייחס לשרתי חברת Lunarpages במהלך 7 הימים האחרונים.

חברת Lunarpages נוסדה בשנת 2000 כאשר חברת Add2Net החליטה להרחיב את שירותי אחסון האתרים שהיא מציעה ולהציע בנוסף לשירותים הקיימים, שירותי אחסון אתרים שיתופי. במהלך 3 השנים האחרונות חברת Add2Net סיפקה ניהול שירותי אחסון בקנה מידה גדול מאוד.

חברת Lunarpages גדלה להיות אחת החברות המפותחות והמובילות בשוק האחסון העולמי, בראש ובראשונה בגלל סטנדרט שירות בלתי מתפשר אשר היא מציבה לכלל חברות האחסון בשוק. חברת Lunarpages הרוויחה מוניטין של חברת אחסון בעלת תמיכה טכנית מצויינת ולא פחות חשוב זמינות ואמינות שרתים ומרכזי מידע.

חברת Lunarpages מציעה חבילות אחסון לינוקס המתחילות ב – 6.95$ לחודש או חבילות אחסון חלונות המתחילות ב – 8.95$. חבילות אחסון אלו מתאימות בעיקר ללקוחות פרטיים ולבעלי עסקים קטנים עד בינוניים אשר מחפשים אחסון אתרים אמין לשם יצירת נוכחות ברשת האינטרנט.

לחץ כאן , על מנת לעבור לאתר חברת Lunarpages

מחירי אחסון אתרים – חברת Lunarpages

חברת Lunarpages מציעה לך חבילות אחסון על גבי שרתי לינוקס וחבילות אחסון על גבי שרתי חלונות במחירים זולים מאוד. חבילת הבסיס ( שרתי לינוקס ) מכילה כ – 250GB שטח אחסון ו – 2500GB תעבורה חודשית בעלות של 6.95$ לחודש. חבילת בסיס זו מספקת את הצרכים של 95% מהאתרים הקיימים היום באינטרנט. בדומה לחבילות הלינוקס חבילות האחסון על גבי שרתי חלונות מציעות את אותן נתונים בעלות של 8.95$ לחודש. בנוסף, חברת Lunarpages קונה ומעדכנת עבורך את שם הדומיין בחינם כל עוד אתה מאוחסן על גבי שרתי החברה.

במידה ויש לך אתר אשר דורש משאבים גדולים, הן מבחינת נפח אחסון קבצים והן מבחינת תעבורת הנתונים, באפשרותך לבחור לפתרון אותו מציעה חברת Lunarpages לבעלי עסקים ואתרים גדולים. חבילה עסקית בעלות של 21.95$ לחודש מאפשרת לך לקבל שטח אחסון ללא הגבלה של מקום ו – 3 טרה של תעבורה חודשית – זה פשוט מספר מפלצתי !

בניגוד לחברות אחסון אחרות אשר מציעות תעבורה חודשית גדולה מאוד אבל מגבילות אותך בגודל הקובץ אותו אתה יכול להעלות, כמות התעבורה היומית או בהגבלות אחסון אחרות, חברת Lunarpages לא מגבילה אותך בשום דבר. למעשה, בצורה תיאורטית במידה ויש לך את חבילת הבסיס תוכל להעלות קובץ בודד של 2500MB להפיץ אותו לכל חבריך ולסיים את התעבורה החודשית ביום אחד.

אמינות חברת Lunarpages

חברת Lunarpages שמה דגש גדול מאוד על אמינות ואיכות מרכזי המידע שלהם. חוות השרתים של חברת Lunarpages נמצאת בלוס אנגל'ס, קליפורניה והיא כוללת אמצעי ניטור ואבטחה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, אמצעי יתירות, אמצעי גדילה וציודי טכנולוגיה מהשורה הראשונה. בנוסף, Lunarpages משתמשת במערכת ניטור והגנה מפני התקפות מקוונות והתקפות חיצוניות ( לדוגמא, הפסקות חשמל) אשר בוחנת ודוגמת את ציודי הקצה סביב השעון.

פאנל ניהול חברת Lunarpages

חברת Lunarpages משתמשת בפאנל ניהול מסוג CPanel על גבי שרתי החברה. פאנל ניהול מסוג CPanel מאפשר לך לשלוט ולנהל את חשבונך בצורה המקצועית והנוחה ביותר. CPanel מכיל אופציות רבות כמו חשבונות דואר אלקטרוני, ניהול מסדי נתונים מסוג MySQL, ניהול הודעות שגיאה, ניהול קבצים בשרת (FTP), התקנה אוטומטית של סקריפטים שונים כמו מערכות פורומים, חנויות מקוונות, מערכות בלוגים וכדומה.

תמיכה טכנית – חברת Lunarpages

חברת Lunarpages מאפשרת לך לקבל תמיכה טכנית בטלפון ממוקדנים ואנשי תמיכה מנוסים ותמיכה מקוונת באמצעות דואר אלקטרוני ומערכת הפורומים שלהם שמאפשרת לך לקבל ולשלוח תשובות מלקוחות אחרים של החברה

מעוניין להזמין ? – עבור עכשיו לאתר חברת Lunarpages ובצע הזמנה מקוונת.

גש לאתר החברה

ביקורת Lunarpages - סיכום יתרונות וחסרונות

גש לאתר החברה