ביקורת חברת אחסון HostMonster

מאפיינים כלליים

חברת HostMonster היא אחת מחברות האחסון אשר הצליחו לעמוד בנוסחה המנצחת של צוות ניהול, תשתיות ותמיכה מצויין בשילוב עם חבילות אחסון אטרקטיביות מאוד.

HostMonster מספקת שירותי אחסון אתרים ללא הגבלה עם ממשק ניהול cPanel לניהול קל, פשוט ומהיר של אתרי האינטרנט שלך!

ביקורת חברת אחסון HostMonster

בדיקות ניטור זמינות שרתי HostMonster. הגרף מתייחס לשרתי חברת HostMonster במהלך 7 הימים האחרונים.

חברת HostMonster היא אחת מחברות האחסון אשר הצליחו לעמוד בנוסחה המנצחת של צוות ניהול, תשתיות ותמיכה מצויין בשילוב עם חבילות אחסון אטרקטיביות מאוד. חברת HostMonster מוכרת בעיקר אודות שירות הלקוחות המצויין שהיא מספקת ללקוחותיה. כמות חוות הדעת החיוביות שקיבלנו אודות החברה הוא עצום ובהחלט מציב רף גבוה לחברות אחסון אשר מתיימרות לספק את שירות הלקוחות הטוב ביותר.

חברת HostMonster מציעה לך חבילת אחסון מקצועית אשר בהחלט יכולה לתת מענה לכל צרכיך עבור עלות חודשית של 5.95$.

לחץ כאן , על מנת לעבור לאתר חברת HostMonster

מחירי אחסון אתרים – חברת HostMonster

חבילת האחסון הבסיסית של חברת HostMonster כוללות דומיין בחינם, אפשרות קידום אתרים, תמיכה בסליקה וחיוב כרטיסי אשראי, סקריפטים ליצירת חנות וירטואלית, תוכנת SiteBuilder המאפשר לך לבנות ולעצב את אתרך בקלות ועוד אופציות רבות ומגוונות בעלות נמוכה של 5.95$ לחודש.

בנוסף, כל חבילות האחסון של חברת HostMonster תומכות במספר בלתי מוגבר של תיבות דואר אלקטרוני, העברות דואר אלקטרוני, חניית דומיינים, אחסון של דומיינים ללא הגבלה, יצירה של סאב דומיינים ללא הגבלה, תמיכה ב – FTP. תמיכה בשפות תכנות, תמיכה במסדי נתונים ועוד.

אמינות חברת HostMonster

חברת HostMonster מבטיחה ומקיימת זמינות של 99%. חוות השרתים מחוברת בתשתית של OC-48, מבוססת על שרתי Quad Opteron ומנוטרת 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. חוות השרתים של חברת HostMonster מוגנת על ידי אמצעי UPS, רובוט גיבוי היוצר גיבויי מראה של האתרים וצוות שמירה השומר על המקום בצורה פיזית.

פאנל ניהול חברת HostMonster

פאנל הניהול בו משתמש חברת HostMonster הוא פאנל ניהול מסוג cPanel. פאנל ניהול cPanel מאפשר לך לשלוט בצורה מלאה על האתר ותוכנו, מיצירה של סאב דומיינים, תיבות דואר אלקטרוני והעלאת קבצים ועד ביצוע פעולות מסובכות יותר כמו גיבויים, שימוש באפשרויות Cron jobs ו – SSL.

תמיכה טכנית – חברת HostMonster

התמיכה הטכנית בחברת HostMonster היא גולת הכותרת – בכל שעה שתצטרך עזרה או מענה אנושי תוכל לקבל זאת ללא עיכובים ודחיות בעזרת שיחה טלפון ללא תשלום. בנוסף, חברת HostMonster מפעילה עבורך מרכז מידע מקוון, תמיכה בדואר אלקטרוני ותמיכה באמצעות מערכת כרטיסיות חכמה.

גש לאתר החברה

ביקורת HostMonster - סיכום יתרונות וחסרונות

גש לאתר החברה