ביקורת חברת אחסון HostGator

מאפיינים כלליים

חברת HostGator הוקמה בשנת 2002 ובמהירות הפכה להיות אחת מחברות האחסון המובילות בעולם. אחד היתרונות הבולטים ביותר של חברת HostGator הוא שירות הלקוחות המהיר שלה, ישנן אינספור ביקורות חיוביות ברשת המפארות ומשבחות את נושא השירות בחברת HostGator.

מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון SNAPPY ותוכל לקבל 20% הנחה על העלות הכוללת.

ביקורת חברת אחסון HostGator

חברת האחסון HostGator הוקמה בשנת 2002 ובמהירות יחסית הפכה להיות אחת מחברות האחסון המובילות בנושא אחסון עבור ריסלרים.

ניטור זמינות שרתי HostGator

בדיקות ניטור זמינות שרתי HostGator. הגרף מתייחס לשרתי חברת HostGator במהלך 7 הימים האחרונים.

HostGator ממוקמת בפלורידה והיא מציעה 3 חבילות אחסון אתרים : אחסון אתרים שיתופי, אחסון אתרים על גבי שרתים יעודיים ואחסון אתרים עבור ריסלרים.

אחד היתרונות הבולטים ביותר של חברת HostGator הוא שירות הלקוחות המהיר שלה, ישנן אינספור ביקורות חיוביות ברשת המפארות ומשבחות את נושא השירות בחברת HostGator. כמו כן, יתרון נוסף למשתמשים מתחילים הוא שלאחר קנייה של חבילת אחסון כלשהי בחברת HostGator המשתמש מקבל גישה לתוכנת העיצוב המובילה SiteStudio בחינם. תוכנת SiteStudio מאפשרת משתמשים מתחילים ומתקדמים כאחד לעצב ולבנות לעצמם אתר תקני וטוב בצורה מהירה ופשוטה.

לחץ כאן , על מנת לעבור לאתר חברת HostGator

מחירי אחסון אתרים – חברת HostGator

למרות שחברת HostGator מתמחה באחסון ריסלרים, הם לחלוטין לא מזניחים את תוכניות האחסון האחרות שלהם ( אחסון אתרים שיתופי ואחסון אתרים ייעודי ). תוכניות אחסון ריסלר בחברת HostGator מוצעות במחירים שנעים בין 24.95$ ל – 99.95$ לחודש לעומת תוכניות אחסון אתרים ייעודי אשר נעות בין 174$ ל – 374$ לחודש. במידה ואתה מעוניין באחסון אתרים שיתופי, חבילות האחסון מתחילות ב – 6.95$ לחודש עם נתונים התחלתיים מדהימים של 50GB נפח אחסון ו – 200GB תעבורה חודשית. כל חבילות האחסון השיתופיות מכילות הטבות כמו התקנה חינם, מספר בלתי מוגבל של מסדי נתונים מסוג MySQL, תוכנת SpamAssasin אשר מצמצמת את כמויות דואר הזבל שאתה מקבל, התחייבות לזמינות של 99.9% והתחייבות להחזר כספי תוך 30 יום במידה ואינך מרוצה מרמת השירות או האחסון.

אמינות חברת HostGator

שרתי חברת HostGator בחרה בחברת ThePlanet, אחת החברות המובילות בעולם בתחזוקת תשתיות תקשורת. חוות השרתים של ThePlanet נמצאת בדלאס (טקסס) ומשתרעת על שטח ענק של 35,000 מ"ר. מתחם חוות השרתים כולו מאובזר בציוד החדיש והיקר ביותר, מאובטח 24 שעות 7 ימים בשבוע ובעל מערכות קירור וניטור חדישות. כאשר אתה שוקל כל המאפיינים הנ"ל, אין ספק שללקוחות של HostGator יש שקט נפשי בכל מה שנוגע לתחזוקת ואמינות השרתים שלהם.

פאנל ניהול חברת HostGator

חברת HostGator מציע ללקוחות שלה את CPanel לוח בקרה סטנדרטי וחזק אשר מכיל אפשרויות רבות ומגוונות. פאנל ניהול CPanel הוא אחד לוחות הבקרה הטוב ביותר בתעשייה. לוח הניהול של CPanel מכיל יותר מ – 39 סקריפטים הניתנים להתקנה בלחיצת כפתור, קל לשימוש ולמעשה משמש יותר ממיליון לקוחות קצה של חברת HostGator. חבילת האחסון שלך כוללת בנוסף את תוכנת Fantastico אשר משמשת לביצוע התקנות סקריפטים תחת פאנל הניהול CPanel.

תמיכה טכנית – חברת HostGator

אחד היתרונות הבולטים ביותר של חברת HostGator הוא שירות הלקוחות המהיר שלה, ישנן אינספור ביקורות חיוביות ברשת המפארות ומשבחות את נושא התמיכה הטכנית בחברת HostGator. אין ספק שבחברת HostGator יודעים מה עומד מאחורי המילה שירות. חברת HostGator מעמידה לרשותך מערך תמיכה אונליין בעזרת מערכת כרטיסיות פשוטה וחכמה, מערך תמיכה טלפוני 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, צ'ט עם נציג שירות אונליין, פקס, פורום תמיכה ואינספור סרטונים ומדריכים אינטרקטיביים תחת פאנל הניהול של CPanel.

מעוניין להזמין ? – עבור עכשיו לאתר חברת HostGator ובצע הזמנה מקוונת.

גש לאתר החברה

ביקורת HostGator - סיכום יתרונות וחסרונות

גש לאתר החברה