ביקורת חברת אחסון BlueHost

מאפיינים כלליים

חברת BlueHost היא אחת מספקיות האחסון הותיקות ביותר בשוק והיא מספקת פתרונות אחסון אתרים החל משנת 1996. חברת BlueHost בעלת מוניטין טוב מאוד ולא לחינם היא אחת מספקיות האחסון המובילות בעולם.

BlueHost היא חברת אחסון אתרים ותיקה מאוד עם יותר מ - 2,000,000 לקוחות ברחבי העולם!

ביקורת חברת אחסון BlueHost

בדיקות ניטור זמינות שרתי BlueHost. הגרף מתייחס לשרתי חברת BlueHost במהלך 7 הימים האחרונים.

חברת BlueHost היא אחת מספקיות האחסון הותיקות ביותר בשוק והיא מספקת פתרונות אחסון אתרים החל משנת 1996. חברת BlueHost בעלת מוניטין טוב מאוד ולא לחינם היא אחת מספקיות האחסון המובילות בעולם, ב – BlueHost מתרכזים במקביל לעבודה בחוות השרתים בתמיכה טכנית ללא פשרות. אנשי התמיכה של חברת BlueHost זמינים 24 שעות 7 ימים בשבוע בשיחת חינם בטלפון, דואר אלקטרוני, בצ'ט מקוון או דרך מערכת כרטיסיות חכמה המאפשרת שליחה של שאלות ותשובות ע"י לקוחות החברה.

חברת BlueHost מציעה אחסון אתרים אמין אשר מצוייד בנפח אחסון ותעבורה חודשית שללא ספק תספיק ל – 99% מהאתרים באינטרנט. קשה להתחרות בחבילת האחסון שמציעה חברת BlueHost בעלות חודשית של 6.95$. חבילה אחסון זו כוללת 200GB נפח אחסון ו – 2000GB תעבורה חודשית, שם דומיין בחינם ועוד משאבים ואופציות רבות. בעלי אתרים בעלי אתרים רבים יכולים לאחסן עד 6 דומיינים על חשבון אחסון אחד ולנהל אותם תחת פאנל ניהול בודד.

לחץ כאן , על מנת לעבור לאתר חברת BlueHost

מחירי אחסון חברת BlueHost

ללא ספק, חבילת האחסון של חברת BlueHost יכולה לספק כל אתר סטנדרטי בישראל או בחו"ל. בילה אחסון זו כוללת 200GB נפח אחסון ו – 2000GB תעבורה חודשית, שם דומיין בחינם, כ – 2500 תיבות דואר אלקטרוני, גישת FTP, תמיכה ב – CGI,PHP, כ – 50 מסדי נתונים מסוג MySQL, מבחר סקריפטים מבית Fantastico, כרטיס Agora, תוכנת בניית אתרים מסוג PageBuilder, תמיכה ב- Ruby on Rails ועוד.

אמינות חברת BlueHost

חברת BlueHost מתחייבת על זמינות מקסימלית של 99.9% מהזמן, בבדיקות שאנחנו ביצענו בנוגע לזמינות, אמינות ואיכות חוות השרתים של חברת BlueHost גילינו כי היא מקיימת את התחייבות זו ללא פשרות.

פאנל ניהול חברת BlueHost

חברת BlueHost משתמשת בפאנל ניהול מסוג Cpanel אשר מצוייד וטעון בהרבה מאוד מאפיינים וממשק משתמש נוח מאוד. בנוסף לאופציות הסטנדרטיות בפאנל ניהול מסוג Cpanel, חברת BlueHost שילבה את ניהול המשתמש בפאנל הניהול כך שתמיד תוכל להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע לתשלומים וניהול חשבון הלקוח שלך.

תמיכה טכנית – חברת BlueHost

חברת BlueHost בהחלט יודעת מה טיבו של לקוח מרוצה. באפשרותך לקבל תמיכה טכנית 24 שעות 7 ימים בשבוע בשיחת חינם בטלפון, דואר אלקטרוני, בצ'ט מקוון או דרך מערכת כרטיסיות חכמה המאפשרת שליחה של שאלות ותשובות.

גש לאתר החברה

ביקורת BlueHost - סיכום יתרונות וחסרונות

גש לאתר החברה