ביקורת אחסון אתרים GoDaddy

מאפיינים כלליים

חברת GoDaddy ידועה כספקית זולה מאוד של אחסון אתרים שיתופי, רשמית דומיינים מצויינת ונותנת שירותים עיסקיים כגון שירותי דואר אלקטרוני, אחסון אתרים ייעודי ושיווק ופרסום באינטרנט.

GoDaddy מציעה חבילות אחסון אתרים זולות אך מוגבלות בנפח האחסון שלך. כל החבילות מגיעות עם תעבורה ללא הגבלה ודומיין בינלאומי בחינם!

ביקורת אחסון אתרים GoDaddy

בדיקות ניטור זמינות שרתי GoDaddy. הגרף מתייחס לשרתי חברת GoDaddy במהלך 7 הימים האחרונים.

אחד הדברים שעולים לך בראש כאשר אומרים Go Daddy זה שני הפרסומות שהוצגו בסופר בול משחק הפוטבול השנתי בארה"ב. אם זאת, פרסומות הסופר בול של חברת GoDaddy הם לא הדברים היחידים שעולים לך בראש באותה שניה. חברת GoDaddy ידועה כספקית זולה מאוד של אחסון אתרים שיתופי, רשמית דומיינים מצויינת ונותנת שירותים עיסקיים כגון שירותי דואר אלקטרוני, אחסון אתרים ייעודי ושיווק ופרסום באינטרנט.

כאשר אנחנו קוראים לחברת GoDaddy זולה, אנחנו באמת מתכוונים לזולה ! חברת GoDaddy מאפשרת לך לקחת כמעט הכל בדולרים בודדים, בהחלט יתכן שתוכל למצוא אפשרויות מתקדמות יותר בחברות אחסון אחרות אבל בכל מה שנוגע למחיר לחברת GoDaddy אין תחרות !

על מנת שתבין על מה אנחנו מדברים, עבור 5.59$ לחודש אתה יכול לקבל את חבילת האחסון Deluxe אשר מאפשרת לך להשתמש ב – 50GB נפח אחסון ו – 500GB תעבורה חודשית. חבילת אחסון זו יכולה להתמודד "ראש בראש" עם כל אתר ברשת אשר מכיל תמונות רבות או מידע רב.

מחירי אחסון חברת GoDaddy

כל חבילת אחסון ב – GoDaddy כוללת חשבונות דואר אלקטרוני חינם ( לפחות 500 חשבונות דואר שונים ), מסדי נתונים מסוג MySQL ( לפחות 10 מסדי נתונים שונים ), מספר בלתי מוגבל של הפניות דואר אלקטרוני, סקריפטים שונים כמו מערכת פורומים, גלריית תמונות, מערכות בלוגים ומבחר רב מאוד של סקריפטים נוספים.

כל לקוחות חברת GoDaddy יכולים להנות מגישה מלאה לשרת האתר 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מערכת סטטיסטיקות בחינם, גיבויים יומיים של מסדי הנתונים וקבצי האתר, תמיכה ב- ASP, תמיכה ב – ASP.NET ותמיכה בתוספות Microsoft FrontPage. חברת GoDaddy אינה מחייבת את לקוחותיה החדשים בדמי התקנה או דורשת להתחייבות שנתית כלשהי ( אם כי, ככל שפרק הזמן שאתה מזמין ארוך יותר – אתה מקבל הנחה גדולה יותר ). בנוסף, לקוחות חדשים בחברת GoDaddy יכולים לרכוש דומיין על שמם בעת הזמנת חבילת אחסון חדשה בעלות חד פעמית של 1.99$.

אמינות חברת GoDaddy

חברת GoDaddy בניגוד לחברות אחסון אחרות בשוק מפעילה, מנהלת ותומכת בחוות השרתים שלך בעצמה ולא נעזרת בחברות חיצוניות לביצוע המשימה המורכבת. כל ציודי התקשורת ( נתבים, שרתים וכדומה ) הם הטובים ביותר ומנוטרים 24 שעות מסביב לשעון. כתוצאה מכך, אתה יכול להיות בטוח שההבטחה לזמינות של 99.9% בשרתי החברה תתקיים.

פאנל ניהול חברת GoDaddy

החיסרון הגדול של חברת GoDaddy הוא בפאנל הניהול שלה. חברת GoDaddy משתמשת בפאנל ניהול מתוצרת עצמית. פאנל ניהול זה לא ניתן להצגה מכיוון ש – GoDaddy בעצמם לא חושפים גירסת דמו שלו לציבור באתרה או בכל מקום אחר ברשת. פאנל ניהול זה מכיל את האופציות הסטנדרטיות לניהול כמו ניהול דומיינים, ניהול תיבות דואר אלקטרוני, ניהול אתרים, ניהול חנות וירטואלית ( SSL ), עריכת פרטי המשתמש וכדומה.

אחד החיסרונות הבולטים ביותר הוא עודף הפרסום בפאנל הניהול של חברת GoDaddy. מסיבה שאינה ברורה, חברת GoDaddy החליטה להטריד את הלקוחות הקיימים שלה באינספור פרסומות לשירותים הנוספים של החברה.

תמיכה טכנית – חברת GoDaddy

חברת GoDaddy מציעה ללקוחותיה תמיכה טכנית טלפונית 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מרכז תמיכה מקוון המכיל יותר מ – 30 מדריכים ערוכים בגירסה PDF ותמיכה באמצעות דואר אלקטרוני עם זמן תגובה של עד 7 שעות.

גש לאתר החברה

ביקורת Go Daddy - סיכום יתרונות וחסרונות

גש לאתר החברה