קידום אתרים- חשיבות הפעולה ואיך עושים זאת?

היום כמעט לכל עסק ישנו אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הפך להיות חשוב לפחות כמו מספר טלפון אם לא יותר ממנו. היום רבים מחוברים לאינטרנט כמעט בכל רגע ואין דרך נוחה יותר למצוא מידע על עסק או תחום מסוים כמו גלישה ברשת. לכן, אם בעבר רק עסקים המודעים מאוד לתחום היו מקימים אתר, היום כמעט כל עסק עושה זאת. הדבר יוצר ריבוי אתרים בכל תחום. כאשר נבדוק בגוגל תחום מסוים, נקבל רשימה עצומה של אתרים רלוונטיים ומן הסתם נבחר באחד מחמשת הראשונים, או לפחות באחד מהאתרים שבדף הראשון. אתרים שלא יופיעו בדף הראשון ברשימת התוצאות יזכו למעט כניסות גם אם השירות המוצע על ידם הוא נהדר והאתר שבנו מושקע. כאן עולה הצורך לקדם את האתר. כיצד נעשה קידום אתר והאם ניתן לעשות זאת לבד?

הדרך הקצרה והדרך הארוכה לקידום אתר

קידום אתר יכול להתבצע בשתי דרכים מרכזיות: קידום אתרים אורגני וקידום ממומן. קידום ממומן הוא הדרך הקצרה והמהירה אותה תוכלו לבצע בעצמכם. כולנו מכירים את המודעות המופיעות בתחילת רשימת התוצאות. אלה הם אתרים שעברו קידום ממומן. תמורת תשלום לגוגל המתומחר לפי כניסות לאתר, מקבל אותו אתר מקום בראש רשימת התוצאות. שיטת קידום זו טובה כאשר מעוניינים להגיע לקהל רב ככל האפשר תוך זמן קצר. אם אתם מציעים מבצע אטרקטיבי, או עורכים אירוע השקה למוצר, שיטה זו טובה, אך לאורך זמן היא אינה מספיקה. קידום אתר לאורך זמן ובאופן יציב מתבצע בשיטת קידום אורגני הדורשת ידע, מקצועיות וגם זמן. לכן, מומלץ לקדם את האתר בעזרת חברת קידום אתרים מקצועית.

לפעול בכל החזיתות

קידום אתר בשיטה האורגנית נעשה במספר מקומות במקביל. מילות מפתח הקשורות לתוכן ולתחום בו עוסק האתר יקשרו בין האתר לבין מחפש הרלוונטי. זוהי היא אחת הפעולות הבסיסיות אותן מבצעים בקידום אורגני. שיבוץ מילות המפתח בתוך תוכן האתר על ידי שינויים שנעשים בו (אופטימיזציה), שיבוץ אותן מילים במאמרים שיופיעו באתרים אחרים או ברשתות חברתיות, ואפילו שיבוצן בתוך טוקבקים יביאו לקידומו של האתר. בנוסף, יצירת קשרים ושיתופים עם אתרים אחרים בהם יופיע קישור לאתר שלכם יקדמו את האתר ויביאו לכך שהקישור אליו יגיע לקהל רחב יותר. אלה הן רק חלק מהשיטות לקידום אורגני. בכל מקרה מדובר על עבודה שוטפת שצריכה להתבצע באופן מקצועי.