מדריך רכישת דומיין למתחילים – צעד אחר צעד

אם אתה עושה את הצעדים הראשונים שלך באינטרנט ומעוניין לרכוש דומיין לאתר, לבלוג או לחנות וירטואלית שאתה מתכנן להקים – המדריך הזה נועד עבורך !

רכישת דומיין היא פעולה קלה במיוחד אם יודעים את השלבים הנכונים בתהליך.

שלב ראשון – חיפוש דומיין פנוי

רכישת דומיינים מאינטרנט מתבצעת על בסיס כל הקודם זוכה, כלומר, האדם או החברה הראשונה שרכשה את הדומיין, זוכה לשמור אותו לעצמה כך ששני גופים לא יכולים להחזיק את אותו דומיין.

במידה ואתה יודע מה שם הדומיין שאתה רוצה לרכוש, אתה יכול לעבור לשלב הבא. במידה ולא, תוכל לבצע חיפוש דומיין בקלות על ידי שימוש במנוע החיפוש המתקדם שלנו :


שלב שני – בחירת רשם דומיינים

לאחר שמצאת שם דומיין פנוי, עליך לבחור את הרשם שדרכו תרכוש את הדומיין. כיום, כימים מספר רב של רשמים בישראל ובעולם, אנחנו ממליצים לך לבחור את הרשם לפי סוג הדומיין שאתה רוצה לרכוש.

רכישת דומיין בינלאומי

עבור דומיינים בינלאומיים, אנחנו ממליצים לבצע את הרכישה באמצעות אתר Godaddy. חברת Godaddy היא חברה בינלאומית, מוכרת ואמינה אשר מציעה מגוון רחב של סיומות בינלאומיות כמו COM, NET, ORG, CO.UK, RU ועוד.

בשביל להתחיל בתהליך הרישום, לחץ כאן למעבר לאתר Godaddy, ועקוב אחר השלבים עד לרכישת הדומיין. ניתן לשלם על הדומיין באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PayPal.

הערה חשובה : במידה ואין לך חבילת אחסון אתרים, תוכל לרכוש חבילת אחסון אתרים דרך החברות הבאות ולקבל דומיין בינלאומי בחינם לשנה. החברות המומלצות על ידינו הן :

חברת אחסון אתרים מאפיינים עיקריים פרטים נוספים / ביקורת מלאה
HostMonster מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
HostMonster מספקת שירותי אחסון אתרים ללא הגבלה עם ממשק ניהול cPanel לניהול קל, פשוט ומהיר של אתרי האינטרנט שלך! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Lunarpages מחיר חודשי: החל מ - $4.95 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון Aff15off ותוכל לקבל 15% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
BlueHost מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
BlueHost היא חברת אחסון אתרים ותיקה מאוד עם יותר מ - 2,000,000 לקוחות ברחבי העולם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Go Daddy מחיר חודשי: החל מ - $3.99 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
GoDaddy מציעה חבילות אחסון אתרים זולות אך מוגבלות בנפח האחסון שלך. כל החבילות מגיעות עם תעבורה ללא הגבלה ודומיין בינלאומי בחינם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה

רכישת דומיין ישראלי

עבור דומיינים ישראליים, אנו ממליצים לבצע את הרכישה באמצעות חברות Webgate או Sweethome. החברות הנ"ל, מוכרות בתחום הדומיינים והאחסון ומציעות לך תמיכה מלאה, סיומות ישראליות CO.IL או ORG.IL וממשק ניהול מתקדם לדומיינים.

בשביל לרכוש דומיין ישראלי לחץ על שם החברה שאתה רוצה לרכוש ממנה, Webgate או Sweethome, ועקוב אחר השלבים עד לרכישת הדומיין. ניתן לשלם על הדומיין באמצעות כרטיס אשראי, העברה בנקאית, מזומן או חשבון PayPal.

במידה ורכשת דומיין ישראלי, תוכל לרכוש חבילת אחסון אתרים בישראל או בחו"ל אשר תאפשר לך לקשר את הדומיין לאתר שלך. עבור משתמשים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם באינטרנט, אנו ממליצים לרכוש את חבילת האחסון בישראל כך שהם יוכלו לקבל שירות ותמיכה מלאה בעברית.