השוואת שירותי הוסטינג בחו"ל (Web-Hosting)

מדריך Webhosts עוסק בהשוואת חבילות הוסטינג (Web-Hosting) בחו"ל כך שתוכל לבצע את ההחלטה המושכלת ביותר מבחינת מחירי הוסטינג, ביצועים וזמינות המארח (Web-Host).

נכון להיום, ניתן לחלק את שירותי ההוסטינג השונים ל – 4 קטגוריות עיקריות : שירותי הוסטינג שיתופיים (Shared Hosting), שירותי הוסטינג וירטואליים (VPS Hosting), שירותי הוסטינג יעודיים (Dedicated Hosting) ושירותי הוסטינג בענן (Cloud Hosting).

שירותי הוסטינג בחו"ל (Web-Hosting)

שירות הוסטינג שיתופי (Shared Hosting)

שירות בו מספר רב של לקוחות חולקים ביחד את כוח המחשוב, התעבורה והביצועים של שרת בודד. שירות זה מיועד לבעלי אתרים קטנים עד בינוניים, בעלי בלוגים, חנויות וירטואליות וכדומה. כיום, כ- 90% מחבילות ההוסטינג שנמכרות הן מסוג זה.

שירות הוסטינג וירטואלי (VPS Hosting)

שירות בו מספר מצומצם של לקוחות חולקים ביחד את כוח המחשוב, התעבורה והביצועים של שרת בודד אך במתכונת של שרת ייעודי (להסבר כיצד VPS עובד ניתן לגשת לעמוד שרתים וירטואליים באתר). שירות זה מיועד לבעלי אתרים גדולים אשר צורכים כוח מחשוב רב. כיום, כ- 5% מחבילות ההוסטינג שנמכרות הן מסוג זה.

שירות הוסטינג יעודי (Dedicated Hosting)

שירות בו לקוח בודד משתמש בכל כוח המחשוב, התעבורה והביצועים של שרת בודד. השירות הוא יחסית יקר ומיועד לבעלי אתרים גדולים מאוד, מפעילי אפליקציות או משחקים ברשת. כיום, כ – 2% בלבד מחבילות ההוסטינג שנמכרות הן מסוג זה.

שירות הוסטינג בענן (Cloud Hosting)

זהו העתיד של שירותי ההוסטינג בעולם, בשירות זה מספר רב של לקוחות חולקים ביחד את כוח המחשוב, התעבורה והביצועים של קבוצת שרתים וירטואליים (VPS) בצורה דינאמית בהתאם לדרישות המיידיות של הלקוח (להסבר כיצד אחסון אתרים בענן עובד ניתן לגשת לעמוד הרלוונטי באתר). שירותי הוסטינג בענן הן יחסית בחיתולים, ולפי הערכות כ – 3% מחבילות ההוסטינג שנמכרות הן מסוג זה.

חברות הוסטינג מומלצות בחו"ל

במידה ואתה מחפש שירותי הוסטינג בחו"ל, החברות הבאות יוכלו לספק לך את התמורה הטובה ביותר מבחינת מחיר חבילת הוסטינג, ביצועי החבילה והתמיכה הטכנית. חברות ההוסטינג המומלצות ביותר על ידינו הן :

חברת אחסון אתרים מאפיינים עיקריים פרטים נוספים / ביקורת מלאה
HostGator מחיר חודשי: החל מ - $3.96 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: לא
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון SNAPPY ותוכל לקבל 20% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
HostMonster מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
HostMonster מספקת שירותי אחסון אתרים ללא הגבלה עם ממשק ניהול cPanel לניהול קל, פשוט ומהיר של אתרי האינטרנט שלך! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Lunarpages מחיר חודשי: החל מ - $4.95 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון Aff15off ותוכל לקבל 15% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
BlueHost מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
BlueHost היא חברת אחסון אתרים ותיקה מאוד עם יותר מ - 2,000,000 לקוחות ברחבי העולם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Go Daddy מחיר חודשי: החל מ - $3.99 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
GoDaddy מציעה חבילות אחסון אתרים זולות אך מוגבלות בנפח האחסון שלך. כל החבילות מגיעות עם תעבורה ללא הגבלה ודומיין בינלאומי בחינם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה

לסיכום, הסטטיסטיקה מראה כי רוב בעלי האתרים שיקראו את המאמר הזה יסתפקו בשירותי הוסטינג שיתופיים (Shared Hosting) או בשירותי הוסטינג וירטואליים (VPS Hosting). במידה ואתה זקוק לחברת הוסטינג, אנו ממליצים לך לנסות את אחת מהחברות הנ"ל, דירוג החברות מתבסס על ניסיון רב שנים, ביקורות גולשים ושקלול כל הפרמטרים הרלוונטיים לנושא.