חיפוש דומיין ישראלי / בינלאומי

אם אתה עושה את הצעדים הראשונים שלך באינטרנט, הדבר הראשון שאתה צריך זה לחפש ולקנות דומיין לאתר שלך.

ארגון התקינה העולמי, ICANN, מאפשר רכישה, קנייה ורישום דומיינים על פי המודל של "כל הקודם זוכה" – כלומר, במידה והדומיין המבוקש נרשם כבר בעבר, לא יהיה ניתן לרשום אותו בשנית על שם לקוח אחר. עקרון זה מבטיח כי כל הדומיינים יהיו שונים אחד מהשני ולא יתכן מצב בו שני לקוחות/אתרים ישתמשו באותו שם דומיין במקביל.

מנוע חיפוש דומיינים בקליק אחד

בשביל לאתר דומיין ישראלי או בינלאומי פנוי, פיתחנו עבורך מנוע חיפוש מתקדם אשר מחובר ישירות לשרתי ארגון התקינה הבינלאומי, ICANN. באפשרותך להקליד דומיין ישראלי בסיומת (Co.il או Org.il) או דומיין בינלאומי ( COM, NET, ORG, CO.UK, DE, EU וכדומה) ולבדוק אם הדומיין פנוי לרישום מיידי. הקלד את הדומיין המבוקש במנוע החיפוש הבא ותוכל לקבל סטטוס מיידי אונליין:


לא מצליח למצוא דומיין ישראלי/בינלאומי פנוי ?

סביר להניח, שבחיפוש ראשוני לא תצליח למצוא דומיין פנוי. הסיבה לכך היא שבכל יותר נרשמים יותר מ – 20,000 דומיינים ברחבי העולם, כ – 600,000 דומיינים מידי חודש !

במידה ואתה לא מצליח למצוא דומיין אשר מתאים לך או לאופי העסק, הנה כמה טיפים שיעזרו לך להרחיב את אפשרויות החיפוש:

  • מילים נרדפות – שימוש במילים נרדפות יכול להגדיל את כמות הביטויים שאתה יכול להשתמש בהם בעת החיפוש. לדוגמא, את המילה Blog ניתן גם להציג כ – Weblog.
  • וריאציות של יחיד/רבים – חיפוש דומיינים בוריאציות שונות של יחיד/רבים יכולות להגדיל את כמות הביטויים האפשריים מבחינתך. למשל, בהמשך לדוגמא מלמעלה, Blog/Blogs או Weblog/Weblogs.
  • ביטויים לפני הדומיין – סביר להניח שלא תצליח למצוא דומיין שמבוסס על ביטוי גנרי פנוי לרישום. במקרים כאלה, ישנן לא מעט ביטויים שאפשר להכניס לפני הביטוי המרכזי אשר שומרים על המשמעות הכללית של הדומיין. ביטויים שיכולים להופיע לפני שם הדומיין הם : my, web, go, super, free, green, net, new, pro, get, mobile, best, all, smart , easy וכדומה. לחץ כאן, בשביל למצוא רשימה של יותר מ – 1000 מילים שנית להכניס לפי שם הדומיין שלך.
  • ביטויים אחרי הדומיין – בדומה לביטויים שלפני הדומיין, ניתן להכניס ביטויים אחרי הדומיין ועדיין לשמור על המשמעות הכללית של הדומיין עצמו. למשל, Online, web, media, world, net, group, blog, shop, book, store, inc, tech, design, box, now, site וכדומה. לחץ כאן, בשביל למצוא רשימה של יותר מ – 1000 מילים שנית להכניס לפי שם הדומיין שלך.

לסיכום, אם הצלחת למצוא דומיין פנוי שאהבת, אל תתמהמה וקנה אותו מיידית. אם אתה עדיין בשלבים של חיפוש דומיין טוב, נסה להשתמש ברשימת הביטויים לפני/אחרי הדומיין ונסה לאתר דומיין פנוי לאתר האישי או העסקי שלך.