איך לבחור חברת אחסון מומלצת לעסק שלך?

אם אתה עומד להקים אתר אינטרנט, חנות וירטואלית או דף נחיתה לעסק שלך, אחת ההחלטות הראשונות שעליך לקבל היא מי תהיה חברת האחסון שלך.

חיפוש קצר בגוגל, יכול לחשוף בפניך אלפי חברות אחסון אתרים בישראל ובעולם, אך דווקא ההיצע הגדול, מוביל לכך שתהליך הבחירה הופך לקשה הרבה יותר. במאמר זה, אציג לך מספר פרמטרים אשר יעזרו לך לבצע השוואה בין חברות האחסון השונות ולבחור את החברה הטובה ביותר לצרכים שלך.

איך לבחור חברת אחסון מומלצת לעסק שלך?

אתר אינטרנט עסקי חייב להיות פעיל 24/7, לתמוך בפעילות העסקית השוטפת ולהעניק תמיכה ללקוחות פוטנציאליים או לקוחות קיימים של בית העסק.

בעת בחירת חברת אחסון אתרים לעסק, מומלץ לשים לב לפרמטרים הבאים:

  • מאפיינים – הפרמטר הראשון שעליך לבדוק הוא מאפייני החבילה שמוצעת לך על ידי חברת האחסון והתאמה שלה לצרכים שלך מבחינת מערכת הפעלה (Linux מול Windows), תעבורת נתונים, SSL, ממשק ניהול וכדומה.
  • תמיכה טכנית – הפרמטר השני שעליך לבדוק הוא איכות התמיכה הטכנית של חברת האחסון. האם היא מעניקה שירותי תמיכה לאורך כל שעות היממה? מהם האמצעים שניתן ליצור עם הצוות הטכנולוגי קשר? האם התמיכה מתאפשרת בתשלום?
  • זמינות שרתים – כל שרת סובל מנפילות (Down-Time), אך אם מדובר על זמני השבתה ארוכים במיוחד, מדובר בבעיה אשר יכולה לפגוע אנושות באתר העסקי שלך. כיום ניתן להירשם מראש לשירותי ניטור אשר מנטרים את שרתי חברת האחסון ומתריעים על נפילות חוזרות ונשנות.
  • עלויות חודשיות/שנתיות – כל בעל עסק שואף לצמצם את ההוצאות ולמקסם את ההכנסות/הרווחים שלו. כיום, רוב חברות האחסון הבינלאומיות מציעות חבילות אחסון במחירים דומים הנעים סביב ה – 2$-10$ לחודש, כאשר המחירים בישראל יקרים יותר ונעים בין 20 ₪ ל – 100 ₪ לחודש.

ב – Web Host עשינו השוואה מקיפה בין חברות האחסון המקומיות והבינלאומיות, ומצאנו את החברות הבאות כמשתלמות ביותר לבעלי עסקים, חברות וחנויות וירטואליות ברשת:

חברת אחסון אתרים מאפיינים עיקריים פרטים נוספים / ביקורת מלאה
HostGator מחיר חודשי: החל מ - $3.96 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: לא
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון SNAPPY ותוכל לקבל 20% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
HostMonster מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
HostMonster מספקת שירותי אחסון אתרים ללא הגבלה עם ממשק ניהול cPanel לניהול קל, פשוט ומהיר של אתרי האינטרנט שלך! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Lunarpages מחיר חודשי: החל מ - $4.95 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון Aff15off ותוכל לקבל 15% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
BlueHost מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
BlueHost היא חברת אחסון אתרים ותיקה מאוד עם יותר מ - 2,000,000 לקוחות ברחבי העולם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Go Daddy מחיר חודשי: החל מ - $3.99 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
GoDaddy מציעה חבילות אחסון אתרים זולות אך מוגבלות בנפח האחסון שלך. כל החבילות מגיעות עם תעבורה ללא הגבלה ודומיין בינלאומי בחינם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה

לסיכום, תהליך הבחירה של חברת אחסון לאתר העסקי חייב להתבצע בצורה מושכלת תוך התאמה מלאה למאפייני האתר, היכולות והעלות החודשית.