אחסון ג'ומלה (Joomla Hosting) – איזו חברה הכי טובה לאחסון אתרי ג'ומלה?

שוקל לבנות אתר, חנות וירטואלית או בלוג על גבי מערכת ג'ומלה ומחפש חברת אחסון אתרים יציבה, אמינה וטובה אשר מתמחה באחסון אתרי ג'ומלה ? – אם כן, הגעת למקום הנכון!

מדריך Webhosts מדרג בשבילך את כל חברות האחסון המובילות בעולם כך שכך מה שנשאר לך זה לבחור את החברה שמתאימה לך. הדירוג שמוצג מתבסס על ניסיון אישי עם החברות, חוות דעת של גולשים, מחירי חבילות האחסון וההתאמה שלהם למערכת ג'ומלה (Joomla).

החברות המומלצות ביותר על ידינו לאחסון אתרי ג'ומלה (Joomla Hosting) הן:

חברת אחסון אתרים מאפיינים עיקריים פרטים נוספים / ביקורת מלאה
HostGator מחיר חודשי: החל מ - $3.96 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: לא
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון SNAPPY ותוכל לקבל 20% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
HostMonster מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
HostMonster מספקת שירותי אחסון אתרים ללא הגבלה עם ממשק ניהול cPanel לניהול קל, פשוט ומהיר של אתרי האינטרנט שלך! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Lunarpages מחיר חודשי: החל מ - $4.95 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון Aff15off ותוכל לקבל 15% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
BlueHost מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
BlueHost היא חברת אחסון אתרים ותיקה מאוד עם יותר מ - 2,000,000 לקוחות ברחבי העולם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Go Daddy מחיר חודשי: החל מ - $3.99 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
GoDaddy מציעה חבילות אחסון אתרים זולות אך מוגבלות בנפח האחסון שלך. כל החבילות מגיעות עם תעבורה ללא הגבלה ודומיין בינלאומי בחינם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה

מהי מערכת ג'ומלה (Joomla) ?

ג'ומלה נולדה מתוך מערכת Mamboo CMS (שכבר חלפה מן העולם) במהלך שנת 2005 וכיום היא מוגדרת כמערכת ניהול התוכן השנייה בתפוצה ברחבי עולם (אחרי WordPress ולפני Drupal). הפופולאריות של ג'ומלה נובעת מכך שהמערכת מופצת בחינם בקוד פתוח וניתנת להתקנה מהירה באמצעות פאנל הניהול של שרת האחסון או פריסה עצמאית של קבצי המערכת.

ג'ומלה היא מערכת ניהול תוכן אשר מאפשרת לך לבנות אתרי אינטרנט, חנויות וירטואליות ואפליקציות שונות בלחיצת כפתור. פעמים רבות משווים את ג'ומלה למערכות ניהול תוכן דומות כמו וורדפרס (WordPress) ומערכת דרופל (Drupal).

בדומה למערכת וורדפרס, ג'ומלה מאפשרת להתקין תוספים/רכיבים שונים (Extensions). תחת אינדקס הרכיבים של ג'ומלה (Joomla Extension Directory או JED) אפשר למצוא יותר מ – 8000 תוספים שונים (המספר האמיתי של התוספים הוא גדול בהרבה מכיוון שבצורה טבעית, לא כל התוספים רשומים ב – JED) אשר מופצים בחינם או בתשלום. תוספים אלה מחולקים ב – JED ל – 5 קטגוריות בהתאם למטרתם: רכיבים, מודולים, פלאגינים, תבניות ושפות.

למה צריך אחסון ג'ומלה (Joomla Hosting)?

על מנת להריץ את התקנת ג'ומלה בהצלחה, צריך לעמוד בדרישות המינימאליות / המומלצות של מפתחי המערכת. ג'ומלה פועלת בצורה מיטבית על שרתי בקונפיגורציית LAMP – כלומר, שרתי לינוקס (Linux) עם Apache, שפת PHP ומסדי נתונים מסוג MySQL. ניתן להריץ את קבצי המערכת של גומלה גם על שרתי חלונות (Windows), אך יתכן ותתקל בבעיות תאימות שונות.

נכון להיום, הדרישות המינימאליות הן PHP גרסה 5.4+ , מסדי נתונים מסוג MySQL גרסה 5.1+, שרת Apache גרסה 2.0+ או IIS 7 בחלונות.

כל חברות האחסון שמדורגות בטבלה שלמעלה, מציעות אפשרות להתקנה מהירה של מערכת ג'ומלה באמצעות פאנל הניהול של השרת ( cPanel, Direct Admin וכדומה). ההתקנה היא חצי –אוטומטית כך שעליך רק לפעול בהתאם להוראות ולהזין שם משתמש, סיסמא ופרטים נדרשים אחרים.

אנו ממליצים לך לנסות את אחת מחברות האחסון המצוינות שמופיעות למעלה וליהנות מביצועים, יציבות וזמינות מקסימאלית של אתרי ג'ומלה (Joomla!).