אחסון דרופל (Drupal Hosting) – איזו חברה הכי טובה לאחסון אתרי דרופל ?

אם אתה שוקל להקים אתר דרופל (Drupal) חדש או שאתה מאוכזב מחברת האחסון הקיימת שלך ומחפש חברת אחסון אתרים אמינה, זמינה ויציבה אשר מספקת תמיכה טכנית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – הגעת למקום הנכון עבורך!

בהמשך תוכל לצפות בחברות המומלצות ביותר לאחסון אתרי דרופל. דירוג החברות נעשה על ידי עורכי מדריך Webhosts תוך התבססות על זמני גישה מהירים לשרתי החברות, מחירי חבילות אחסון דרופל (Drupal Hosting), תגובות גולשים בישראל ובעולם.

החברות המומלצות ביותר על ידינו לאחסון אתרי דרופל (Drupal Hosting) הן:

חברת אחסון אתרים מאפיינים עיקריים פרטים נוספים / ביקורת מלאה
HostGator מחיר חודשי: החל מ - $3.96 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: לא
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון SNAPPY ותוכל לקבל 20% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
HostMonster מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
HostMonster מספקת שירותי אחסון אתרים ללא הגבלה עם ממשק ניהול cPanel לניהול קל, פשוט ומהיר של אתרי האינטרנט שלך! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Lunarpages מחיר חודשי: החל מ - $4.95 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון Aff15off ותוכל לקבל 15% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
BlueHost מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
BlueHost היא חברת אחסון אתרים ותיקה מאוד עם יותר מ - 2,000,000 לקוחות ברחבי העולם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Go Daddy מחיר חודשי: החל מ - $3.99 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
GoDaddy מציעה חבילות אחסון אתרים זולות אך מוגבלות בנפח האחסון שלך. כל החבילות מגיעות עם תעבורה ללא הגבלה ודומיין בינלאומי בחינם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה

מהי מערכת דרופל (Drupal)?

הרבה פעמים מזכירים את דרופל עם מערכות ניהול תוכן אחרות כמו וורדפרס או ג'ומלה – אך ברגע שמשווים בין המערכות מגלים כי השוני ביניהן הוא עצום.

כל המערכות מוגדרות כמערכות לניהול תוכן (CMS) וככאלה הן מאפשרות לך להעלות קבצים, עמודים ותמונות ללא הגבלה. מערכת דרופל (Drupal) נחשבת בעיני רבים כמעט המורכבת ביותר אשר מיועדת לאתרים אשר צפי הגדילה שלהם יהיה משמעותי במיוחד.

דרופל (Drupal) היא מערכת ניהול תוכן אשר מיועדת בעיקר לחברות או ארגונים אשר מעוניינים להקים אתר חזק, מאובטח וגדול במיוחד. ברוב המקרים, משתמשים מתחילים לא יגלו את המערכת כידידותית ויעדיפו להשתמש במערכת ניהול כמו וורדפרס (WordPress).

למה צריך אחסון דרופל (Drupal Hosting) ?

כמו כל מערכת ניהול תוכן, חנות או סקריפט באינטרנט גם למערכת דרופל (Drupal) יש דרישות בסיסיות להרצת המערכת בהצלחה. דרופל (Drupal) דורשת שרתי אשר מותאמים לאחסון המערכת, כלומר שרתי אחסון אשר מוגדרים כ – LAMP. שרתים עם מערכת הפעלה מסוג לינוקס (Linux) עם Apache, מסדי נתונים מסוג MySQL ותמיכה ב- PHP.

ניתן להתקין את מערכת דרופל (Drupal) גם על שרתי חלונות (Microsoft IIS) או Nginx – אבל, כמובן שעדיף להריץ אותה על שרתי לינוקס (Linux) אשר מותאמים עבורה הרבה יותר טוב.

אחסון דרופל (Drupal Hosting) בסיסי שוקל כ – 15MB (ללא תבניות עיצוב או מודולים) וכל החברות הנ"ל, מאפשרות לך את זה. כמו כן, חברות אשר מציעות אחסון אתרי דרופל מאפשרות לבצע התקנה מהירה של המערכת באמצעות פאנל הניהול של השרת (cPanel, vDeck, Direct Admin וכדומה) בתצורה חצי – אוטומטית.

אחסון אתר דרופל (Drupal Hosting) – יתרונות וחסרונות

יתרונות באחסון אתר דרופל (Drupal Hosting)

  • דרופל (Drupal) נחשבת למערכת ניהול התוכן המתקדמת, החזקה והמאובטחת ביותר.
  • דרופל משוחררת בקוד פתוח ומפתחת עם השנים על ידי קהילת המפתחים שלה.
  • בדומה למערכות ניהול תוכן אחרות, מערכת דרופל ניתנת להתקנה בלחיצת כפתור דרך ממשק הניהול של חברת האחסון שתבחר בחינם.
  • דרופל (Drupal) פותחה מתוך מחשבה שכל אתר הוא שונה, כך שהמערכת ניתן להתאמה מלאה ב – 100% לצרכים שלך.
  • ניתן להוסיף למערכת דרופל (Drupal) מודולים אשר משדרגים את אפשרויות ברירת המחדל במערכת.

חסרונות באחסון אתר דרופל (Drupal Hosting)

  • משתמשים מתחילים מגלים כי שימוש, ניהול ועבודה עם אתרי דרופל (Drupal) היא מסובכת לעומת המתחרות העיקריות וורדפרס וג'ומלה.
  • דרופל (Drupal) דורשת יכולות תכנות ב – PHP, במידה ואין לך כאלה, תאלץ לשכור את שירותיו של מתכנת PHP כמעט בכל פעם שתרצה לבצע שינוי משמעותי באתר.
  • ברוב המקרים, מודולים בדרופל (Drupal) הם קשים להטמעה. כמו כן, במידה ותבצע עדכון גרסה משמעותי לדרופל (Drupal), הרבה פעמים מודולים רבים מפסיקים לתפקד כהלכה וכתוצאה מכך נדרשת עבודת תכנות נוספת.

לסיכום, מערכת דרופל (Drupal) מיועדת בעיקר למתכנים ולא לגולשים מתחילים, עם זאת, עדיין אם תבחר את אחת מהחברות האחסון שמופיעות למעלה, עדיין תוכל לבצע התקנה מהירה של המערכת דרך פאנל הניהול שלך. אנו ממליצים לך לנסות את אחת מחברות האחסון המצוינות שמופיעות למעלה וליהנות מביצועים, יציבות וזמינות מקסימאלית של אתרי דרופל (Drupal).