כיצד לבחור חברת אחסון אשר מציעה אחסון ריסלר?

אחת הדרכים הקלות ביותר להפוך לספק שירותי אחסון הוא על ידי שימוש במודל אחסון הריסלר. אחסון "ריסלר" מתבסס על מכירה של חברת אחסון אחרת. בדרך כלל, מדובר בחברות אחסון מבוססות, אמינות וגדולות אשר באפשרותם לתמוך במספר רב של משתמשים בו זמנית.

היתרון העיקרי של אחסון ריסלר הוא היכולת למתג ולשווק את שירותי האחסון תחת מותג שלך. בנוסף, אחסון ריסלר לא דורש השקעה ראשונית גבוהה של טכנולוגיה, שרתי אחסון וכוח עבודה טכני וזאת משום שהוא מתבסס על שירותים של חברת אחסון אחרת.

מה צריך לבדוק בעת בחירת חברת אחסון אשר מספקת שירותי ריסלר ?

בחירה נכונה של חברת האחסון חשובה מאוד וזאת מכיוון שחברת האחסון שתבחר תהיה אחראית בצורה ישירה על פעילות והצלחת העסק שלך. הנה מספר נקודות חשובות שצריך לבדוק :

  1. אמינות השירות – בדוק את אמינות חוות השרתים, חומרת השרתים וצוות התמיכה. הרי לא תרצה למכור שירותי אחסון שאפילו אתה לא היית קונה. בנוסף, במידה ותבחר בחברה מפוקפקת אשר לא מצליחה לספק שירותי אחסון נאותים, תאלץ להתמודד עם מספר רב מאוד של תלונות משתמשים, החזרים כספיים ועוד שלל בעיות לא נעימות.
  2. איכות פאנל הניהול – ישנן חברות אחסון אתרים אשר מספקות פאנל ניהול נוח, מובן וקל לשימוש יומיומי – ולהיפך. לא כל הפאנלים דומים. בדוק שאתה יודע לתפעל את פאנל הניהול שלך לפני שאתה סוגר עם חברת אחסון כלשהי על אחסון ריסלר.
  3. בחר חברת אחסון ידועה – ישנן אלפי חברות אחסון אתרים באינטרנט שאתה יכול לבחור מהן. בדוק שחברת האחסון שבחרת מוכרת וידועה. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא שחברת האחסון שבטחת בה תעלם יום בהיר אחד, ביחד עם כל הלקוחות שצברת.

הנה רשימת החברות המומלצות ביותר על ידינו לקניית שירותי אחסון ריסלר:

חברת אחסון אתרים מאפיינים עיקריים פרטים נוספים / ביקורת מלאה
HostGator מחיר חודשי: החל מ - $3.96 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: לא
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון SNAPPY ותוכל לקבל 20% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
Lunarpages מחיר חודשי: החל מ - $4.95 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
מבצע לזמן מוגבל, במהלך ההרשמה השתמש בקופון Aff15off ותוכל לקבל 15% הנחה על העלות הכוללת. לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה
BlueHost מחיר חודשי: החל מ - $3.49 לחודש
תעבורה חודשית: ללא הגבלה
רישום דומיין בחינם: כן
BlueHost היא חברת אחסון אתרים ותיקה מאוד עם יותר מ - 2,000,000 לקוחות ברחבי העולם! לחץ כאן לאתר החברה ביקורת מלאה

 

אחריות של בעל אחסון ריסלר

למרות שאתה עובד דרך חברת אחסון שלישית אשר דואגת לשירות בפועל, עדיין תצטרך לספק את השירותים הבאים :

  1. תמיכה טכנית – למרות שאתה מוכר את שירותי האחסון של חברה אחרת, אתה מוכר אותם תחת המותג שלך. לכן ברוב המקרים, אתה צריך לספק את התמיכה הטכנית ללקוחות שלך. בדוק שאתה מסוגל לספק שירותי תמיכה טלפונים או לפחות תמיכה מינימלית בדואר אלקטרוני.
  2. חיוב הלקוחות – למרות שלרוב זוהי בעיה זניחה, חיוב וניהול החשבונות יכולים להיות בעיה תפעולית קשה לאחר גדילה עתידית של מותג האחסון שלך. בדרך כלל, חברות אשר מוכרות אחסון ריסלר מספקות פאנל ניהול לניהול שוטף של חשבונות הלקוחות שלך. פתרונות חיוב אוטומטיים יכולים לחסוך לך זמן רב !
  3. מבט לעתיד – בדרך כלל, חבילות ריסלר בסיסיות אינן יקרות או מורכבות בצורה כלשהי. עם זאת, ככל שהמותג שלך גדל, הדרישות שלך גדלות – בדוק כי חברת האחסון שלך מסוגלת לגדול ביחד איתך !

לסיכום, אחסון ריסלר הוא פתרון זול, מהיר ונוח לפתיחת חברת אחסון אתרים. עם זאת, ככל שהעסק גדל הוא מתחיל לתפקד כמו כל חברת אחסון אתרים אחרת בשוק – עלויות התפעול, התחזוקה והתמיכה יגדלו בהתאם. התבססות על חברת אחסון ותיקה, אמינה וגדולה תבטיח לך גדילה של חברת האחסון ביחד עם העסק שלך.